Питання-відповідь

Питання про Roots

Що таке Roots?

Roots - українська компанія-імпортер вина, заснована в 2018 році у Києві. Ми розпочали наш бізнес з продажів вин в HoReCa (готелі, ресторани, кафе), а з грудня 2020 року запустили наш онлайн-магазин для кінцевих споживачів. Таким чином, купуючи вина у нас, ви купуєте їх безпосередньо у імпортера.

Чому така назва?

Roots (з англ. коріння) – це про лозу, виноградник, свіже повітря, захоплюючий вид. Одним словом, про природу. Це і метафора міцних сімейних стосунків, культурної ідентичності, досвіду і знань, здобутих поколіннями. Це те, що пов'язує виноробів, нас і наших покупців.

Які вина ви вибираєте в свій портфель?

Наш критерій простий - тільки ті вина, які б самі пили із задоволенням! Якщо поглиблюватися, то кожного винороба ми знаємо особисто, у багатьох бували в гостях і бачили усю красу своїми очима, і, звичайно, пробували усі вина - на виставках, на виноградниках, на виноробнях, на сімейних вечерях. Зараз у нас близько 700 вин в портфелі. Тільки від сімейних виноробень. Зроблених з талантом і любов'ю. І так, більшість наших вин мають сертифікат органіки.

Чому тільки Европа?

Винний світ величезний (вино не роблять хіба що в Антарктиді) і ми вирішили сфокусуватися на тих країнах, регіонах, виноробнях, сортах винограду, які запалюють нас настільки, щоб передати цей драйв іншим. І щоб можна було підтримувати близькі стосунки і навідуватися один до одного у гості.

Зараз ми возимо вина з Австрії, Німеччини, Греції, Іспанії, Італії, Португалії і Франції.

 

Питання про замовлення та їх сплату

Щоб зробити замовлення на roots.ua, мені потрібно зареєструватися?

Так. Вказані вами дані допоможуть нам швидко оформити усі деталі вашого замовлення, а під час наступних покупок більшість цих даних будуть вже заповнені для вашої зручності.

 

Мої персональні дані захищені?

Так, ми не передаємо ваші дані третім особам. Більше деталей в Угоді користувача.

А є знижки?

У нас діє постійна знижка 10% при купівлі від 6-ти пляшок вина. Знижка не діє на винні кейси (які одразу продаються за акційною ціною), а так само на акційні вина із спеціальною позначкою.

Як використати промокод?

Промокод вказується у відповідному полі у вікні оформлення замовлення. Знижка за промокодом не підсумовується з іншими знижками і не діє на акційні вина і винні кейси.

Можливо скасувати замовлення?

На жаль, ні. Вино - продукт харчування. Згідно українського законодавства (постанова КМУ від 30.07.1996г. №854), придбані продукти харчування, в т.ч. алкогольні напої, поверненню і обміну не підлягають. Сплачені замовлення анулюються тільки у разі, якщо ми помилково привезли вам не той товар або випадково пошкодили його під час доставки. Детальніше - в пункті 7 Угоди користувача: https://roots.ua/terms-of-use

Можливо замінити товар в замовленні?

На жаль, ні. Вино - продукт харчування. Згідно українського законодавства (постанова КМУ від 30.07.1996г. №854), придбані продукти харчування, в т.ч. алкогольні напої, поверненню і обміну не підлягають. Сплачені замовлення анулюються тільки у разі, якщо ми помилково привезли вам не той товар або випадково пошкодили його під час доставки. Детальніше - в пункті 7 Угоди користувача: https://roots.ua/terms-of-use

Які методи оплати є?

Замовлення можна сплатити на сайті кредитною картою Visa або Master Card, а також за допомогою банківського переказу на рахунок Roots. У останньому випадку чекайте на вказаний вами e-mail рахунок з реквізитами платежу.

Під час оплати мої дані захищені?

При роботі з картковими даними застосовується стандарт захисту інформації, розроблений міжнародними платіжними системами Visa і MasterCard - Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS), що забезпечує безпечну обробку реквізитів банківської карти утримувача. Вживана технологія передачі даних гарантує безпеку по угодах з банківськими картами шляхом використання протоколів Secure Sockets Layer (SSL), Verified by Visa, Secure Code, і закритих банківських мереж, що мають вищу міру захисту.

Питання про доставку замовлень

Чи діє доставка по Україні?

Так, ми доставляємо замовлення у всі населенні пункти України, де є відділення Нової Пошти.

Скільки коштує доставка?

Ми вирішили зробити вам приємно і тому доставка безкоштовна.

Чи є мінімальна сума замовлення?

Для Києва та України – ні, для передмістя Києва (10 км) – 1000 грн.

Як упаковується товар?

Упаковка замовлень, які доставляємо курєром Roots:

  • 1-3 пляшки - у фірмові картонні пакети Roots на 1-3 пляшки
  • від 4 пляшок - у фірмові картонні кейси-переноски або картонні ящики Roots

Упаковка замовлень, які доставляємо Новою Поштою:

  • 1-3 пляшки – у повітряно-пухирчасту плівку і фірмові картонні коробки Нової Пошти
  • від 4 пляшок - у повітряно-пухирчасту плівку і фірмові картонні ящики Roots

Чи є трекінг замовлення?

У разі доставки замовлення Новою Поштою ми обов’язково надамо вам номер ТТН.

Як змінити спосіб і адресу доставки?

Будь-ласка, зв’яжіться з нами на order@roots.ua або за телефоном +380958780235, ми обов’язково вам допоможемо.

Що робити у випадку отриманні пошкодженої пляшки?

Ми стараємося, щоб такого не відбулося. Але якщо «кінь на чотирьох ногах, та й той спотикається», будь-ласка, зв’яжіться з нами на order@roots.ua або за телефоном +380958780235, ми обов’язково замінимо товар.

Після доставки

Що робити, якщо у вині коркова хвороба?

На жаль, таке може статися (приблизно в 0,5 % випадків). Будь-ласка, зв’яжіться з нами на order@roots.ua або за телефоном +380958780235, ми обов’язково замінимо товар.

Що робити, якщо вино не подобається?

На жаль, і таке може статися. Смак і запах - це неповторні суб'єктивні відчуття кожної людини. Ми намагаємося підібрати для вас кращий варіант, базуючись на своїх суб'єктивних відчуттях (адже ми перепробували усі свої вина). Дуже сподіваємося нікого не підвести, але, вирушаючи у винну "подорож", просимо вас пам'ятати, що це завжди маленька авантюра. Детальніше - в пункті 7 Угоди користувача: https://roots.ua/terms-of-use

Як зв’язатися з вами, щоб дати зворотній зв’язок?

З вдячністю приймемо ваш зворотній зв’язок на order@roots.ua, а також за  телефоном +380958780235.

Чи не знайшли відповідь на своє питання? Ми допоможемо вам.
Кнопка зв'язку